Onze website heeft een nieuw jasje! Lees hier meer over de veranderingen.

Klantenservice

Hoe kan ik kaartjes reserveren?

Bij bijna alle filmtheaters kan je online een kaartje reserveren. Als je in onze agenda een voorstelling kiest en vervolgens op de filmpagina aan de rechterkant onder 'Draaitijden' kijkt, zie je bij de meeste voorstellingen een knop Direct reserveren. Deze leidt je naar het reserveersysteem van het betreffende filmtheater.

Op de website van het filmtheater kan je bij het bestellen van kaarten aangeven dat je een Cinevillepas hebt. Dit bevestig je door je pasnummer in te vullen.

Ga je naar de film? Laat voor je bezoek áltijd je Cinevillepas even scannen in het filmtheater, ook als je online al een ticket hebt gereserveerd. Als je pas niet is gescand, is je bezoek niet geregistreerd en loopt het theater de inkomsten mis. Afhankelijk van het filmtheater dat je bezoekt, kan je je pas laten scannen bij de kassa, bij een Cineville-ticketzuil of aan de zaal. Dit kan vanaf 90 minuten tot uiterlijk 30, 15 of soms 5 minuten voor het begin van de voorstelling. Per filmtheater kan de ophaaltijd verschillen: dat bepalen de filmtheaters zelf. Kijk goed in de bevestigingsmail welke tijd geldt voor jouw filmtheater. Als je je kaartje niet op tijd ophaalt dan komt je stoel te vervallen.

Kan ik voor andere Cineville-leden reserveren?

Ja, het is mogelijk om voor andere Cinevillers te reserveren. Daarvoor heb je wel de pasnummers van je medebezoekers nodig. Ook kun je in dezelfde bestelling kaarten kopen voor bezoekers zonder pas, daarvoor betaal je dan via iDeal een bedrag.

Overzicht van reserveringen

Op cineville.nl vind je onder je account een overzicht van je reserveringen, als je gaat naar 'Beheer je lidmaatschap'.

Nog geen antwoord op je vraag?

Je kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@cineville.nl. We reageren meestal binnen een paar uur.

Neem contact met ons op