Onze website heeft een nieuw jasje! Lees hier meer over de veranderingen.

Klantenservice

Help, het lukt niet om te reserveren

Loop je tijdens het online reserveren aan tegen een probleem? Dan vind je hier een aantal mogelijke oorzaken:

  • Ben je nog niet zo lang lid, dan kan het zijn dat je nog het pasnummer van je tijdelijke Cinevillepas gebruikt terwijl deze net is verlopen. Dat herken je aan de foutmelding waarin staat dat je pas verlopen is per een bepaalde datum. Je hebt als het goed is inmiddels een fysieke pas ontvangen met een ander pasnummer, dat is je definitieve nummer.

  • Je hebt misschien een openstaande factuur waar je al 3 herinneringen over hebt ontvangen, na de derde herinnering blokkeren we je Cinevillepas tijdelijk. Je lidmaatschap loopt wel gewoon door maar je kunt eventjes niet naar de film, totdat je betaald hebt. Zodra je betaling binnen is, zal je pas het weer doen (mits deze niet inmiddels ook gedeactiveerd is door onze computer omdat de factuur al heel lang open staat).

  • Je vult je pasnummer mogelijk in bij een verkeerd veld. Sommige filmtheaters hebben in hun reserveersysteem ook een veld voor een ander type pasnummer zoals een cadeaukaart/vriendenkaart. Je dient eerst te selecteren dat je een Cineville ticket wilt bestellen, daarna verschijnt pas het veld voor een Cineville pasnummer.

Nog geen antwoord op je vraag?

Je kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@cineville.nl. We reageren meestal binnen een paar uur.

Neem contact met ons op