Onze website heeft een nieuw jasje! Lees hier meer over de veranderingen.

Klantenservice

Hoe kan ik mijn Cinevillepas heractiveren?

Leuk dat je je Cinevillepas weer wilt gebruiken!

  1. Log in bij je account op de website (niet mogelijk in de app)
  2. Onder het kopje Lidmaatschap vind je je verlopen Cinevillepas, klik hier op Heractiveren
  3. Selecteer een gewenste startdatum, laat weten of je je oude pas nog hebt of een nieuwe wenst te ontvangen en klik op Verder
  4. Als je Cinevillepas eerder besteld was met een cadeaubon, dan wordt je gevraagd een iDeal betaling te doen van €0,01 om je rekeninggegevens voor de maandelijkse incasso's met ons te delen
  5. Hierna klik je op Bevestigen om je heractivatie definitief te maken

Je gaat het lidmaatschap opnieuw aan voor minimaal vier volledige kalendermaanden. Heb je aangegeven een nieuwe pas te willen ontvangen? Kijk dan in je account of het postadres dat we van je hebben nog klopt en pas deze zo nodig aan. Ook je rekeninggegevens voor de maandelijkse incasso's kun je hier aanpassen.

Als je lidmaatschap langer dan 6 maanden geleden is geëindigd en je weer bij de club wil, kun je een nieuw lidmaatschap afsluiten, dat doe je hier. We verwijderen na 180 dagen je persoonsgegevens uit privacy-overwegingen, zie ook ons Privacy Statement. Daarom kun je na die termijn je lidmaatschap niet meer activeren.

Nog geen antwoord op je vraag?

Je kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@cineville.nl. We reageren meestal binnen een paar uur.

Neem contact met ons op