Onze website heeft een nieuw jasje! Lees hier meer over de veranderingen.

Klantenservice

Hoe verloopt de betaling voor mijn lidmaatschap?

Bij aanschaf van de Cinevillepas betaal je de eerste termijn vooruit via iDeal. De eerste termijn is altijd de resterende dagen van de maand waarin de gekozen startdatum van je lidmaatschap ligt.

Bij het betalen van de eerste termijn geef je toestemming om maandelijks het lidmaatschapsgeld via automatische incasso af te schrijven van de rekening die je gebruikt hebt.

Als de betaling niet van je rekening afgeschreven kan worden, ontvang je per e-mail een herinnering met instructies en een betaallink om de betaling alsnog te voldoen. Bij deze eerste herinnering wordt gewaarschuwd voor administratiekosten. Als we hierna geen betaling ontvangen, krijg je een tweede herinnering waarbij deze administratiekosten in rekening worden gebracht. Bij de derde betalingsherinnering worden er opnieuw administratiekosten in rekening gebracht en wordt je Cinevillepas tijdelijk geblokkeerd, maar blijft je lidmaatschap wel actief. Je zult dus doorbetalen terwijl je Cinevillepas is geblokkeerd. Probeer daarom altijd zo snel mogelijk je factuur te betalen via de betaallink in de herinneringsmail. Zodra de betaling door ons is ontvangen wordt je pas meteen weer actief. Als een factuur 60 dagen lang onbetaald blijft zal je lidmaatschap in zijn geheel worden gedeactiveerd en kan deze alleen worden geheractiveerd nadat de openstaande facturen zijn voldaan.

Nog geen antwoord op je vraag?

Je kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@cineville.nl. We reageren meestal binnen een paar uur.

Neem contact met ons op